reklama

Prisla mi dobierka, ale nemozem si ju prevziat

Opat usmev na tvari nad nelogikou poskytovania sluzieb :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (60)

Robime to bezne, nieco si objedname a cakame kedy nam to pride a ked to pride tak sa vytesujeme z novej veci. Lenze co sa stane, ked Vam pride dobierka a nemozete si ju prevziat? Preco? Vysvetlim Vam to :).

Dnes mam volno, cely den som doma, zastihnutelna hocikym a hocicim. Kedze som si pred par dnami cez internet objednala zasielku a uz mi potvrdili, ze ju odoslali, cakala som kazdu chvilu, ze to pride. Nikto, nic, nezvoni, nebucha, tak sa aspon pozriem do schranky.

Huraaaaa, prislo to :D. Teda nie zasielka ale listok s mojim menom, s popisom "adresat nezastihnuty" a adresou posty kde si mozem zasielku vyzdvihnut. Nuz co, asi bol balicek privelky a dorucovatelka ho nemohla niest, tak ostal na poste, kde si ho mozem vyzdvihnut.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Natiahla som si cizmicky, zababusila som sa do paperovky, obalila som sa salom a cupity na postu s prvym snehom na tvari.

Pribehnem vysmiata k okienku a podavam pracovnicke listok s obcianskym preukazom. Pani pozrie na listok a s polutovanim mi oznami, ze zasielka u nich nieje. Ako to??? pytam sa. Ma ho u seba dorucovatelka ale nezastihla Vas, pridte poobede. Aha, no dobre. (Nie som z tych co sa zacnu hned rozculovat ;))

Cestou domov som uz len premyslala nad tou logikou. Naco dorucovatelka trepe zo sebou balik, ktory aj tak nedoruci, ani sa ho nepokusi dorucit, kedze som bola doma, tak viem, ze nikto nezvonil, a len strci do schranky listok s klamstvom, ze ma nezastihla? Naco ho so sebou trepe ked ho aj tak donesie spat na postu? Nebolo by jednoduchsie ho tam rovno nechat? Neviem ake maju pracovne postupy, ale naozaj sa mi to zda nelogicke. Nestazujem sa len mi to prichadza dost vtipne a mozno tym rozosmejem aj niekoho ineho. Prajem krasny den ;).

Martina Medveďová

Martina Medveďová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som tá kvapka v mori, ktorá sa môže zdať bezvýznamná, no predsa len oceán sa skladá z miliónov kvapiek. Naše životy nám nepatria. Od narodenia až po smrť sú spojené s ostatnými. Minulými i súčasnými. A s každým zločinom a láskavosťou sa rodí naša budúcnosť. Zoznam autorových rubrík:  O životeMy ArtSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu