reklama

Smutné Vianoce

Niekto veselé, niekto smutné ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Píšem sem lebo sa naozaj potrebujem vyplakať a dostať to zo seba. Kričala by som, kričala čo mi hrdlo vládze. Zo všetkých strán sa na nás valí Vianočná atmosféra plná pokoja a lásky a šťastia. Aj ja som sa veľmi tešila na tieto sviatky. Bývam v podnájme 300 km od domova a nesmierne som sa tešila, že po polroku uvidím maminku a brata a strávim s nimi sviatky.No tak ako som sa tešila a očakávala radosť, tak na prekvapil smútok a žiaľ. Ja už neviem, či mám byť šťastná a vážiť si to, čo mám, alebo smútiť za tým čo strácam a čo mi chýba a trhá srdce.To čo ma tak rozsmútilo som popísala v poslednom článku, je to ťažká choroba môjho starého otca, ktorý už ledva vníma a pomaly sa nám stráca pred očami. A všetko čo s tým súvisí mi trhá srdce. Žiaľ celej rodiny. Kedysi sme celá rodina oslavovali Vianoce, bolo veselo, no dnes aj keď sa snažíme, nikto nemohol zakryť svoju bolesť. Aj teraz plačem ako píšem tento článok. Ono sa to ani nedá slovami popísať.Tak ak sa niekto zastavil na mojom vylievaní srdiečka, tak mu prajem aby mal krásne Vianoce a aby si ich nedal týmto pokaziť ale naopak. Vážte si zdravie a úplnosť rodiny. Lebo to je zo všetkého najdôležitejšie.

Martina Medveďová

Martina Medveďová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som tá kvapka v mori, ktorá sa môže zdať bezvýznamná, no predsa len oceán sa skladá z miliónov kvapiek. Naše životy nám nepatria. Od narodenia až po smrť sú spojené s ostatnými. Minulými i súčasnými. A s každým zločinom a láskavosťou sa rodí naša budúcnosť. Zoznam autorových rubrík:  O životeMy ArtSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu