reklama

Dotyk

Cítim niečo, čo nikdy predtým, teplo a zároveň sa chvejem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Ako motýľ, čo letmo pohladil krídlom moju pokožku,

tak dotýkajú sa ma Tvoje oči,

keď sa na mňa pozrieš,

a ja ako pierko vo vánku dotknem sa Tvojich pier.

Nežný pohľad mi potom venuješ,

plný nádeje a dúfania,

že bolesť je už preč a nikdy sa nevráti.

Toľkokrát sme si obaja polámali krídla,

toľkokrát sme krvácali s prebodnutým srdcom...

Je koniec láska, koniec smútku.

Toto je nový začiatok.

Dotýkaš sa môjho srdca ...

Martina Medveďová

Martina Medveďová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som tá kvapka v mori, ktorá sa môže zdať bezvýznamná, no predsa len oceán sa skladá z miliónov kvapiek. Naše životy nám nepatria. Od narodenia až po smrť sú spojené s ostatnými. Minulými i súčasnými. A s každým zločinom a láskavosťou sa rodí naša budúcnosť. Zoznam autorových rubrík:  O životeMy ArtSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu